instalace Mysql

Petr Koval peerco na gmail.com
Středa Leden 23 00:34:12 CET 2008

Desi wrote:

> Musis najskor spustit mysql_install_db. Doporucujem precitat si
> manual, je toho viac co je treba urobit:
>
> http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/unix-post-installation.html

Podle ruznych internetnich zdroju je soucasti

yum install mysql

i setup bazove databanky ve /var/lib/mysql
a to ve spravne konzistenci.

Co jsem ale nenalezl je
zda-li yum provadi
setup bazove databanky i v pripade ze v danem /var/lib/mysql
jsou nejake soubory, nebo zda alespon kontroluje konzistenci
dat a hlasi jeji pripadnou nespravnost,
ci vubec upozorni na pritomnost
mozna nekonzistentni bazove databanky.

Pokud se na konzistenci neda nijak vsadit,
je lepsi pomoci yum deinstalovat mysql,
smazat kompletni adresovy strom /var/lib/mysql
a pomoci yum mysql znovu instalovat.

Pri znovuspusteni yum install mysql
yum bazovou databazi ve /var/lib/mysql
vytvori a to ve spravnem formatu obsahu.

Manuelni post-instalace bazove databanky se provadi pouze
pri source code instalacnim postupu.

Petr