Recode

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Červenec 7 20:45:33 CEST 2008

Ahoj, potřeboval bych poradit, jestli netušíte, jak zařídit, aby recode
nepřeváděl už převedený text. Výsledek je pak samozřejmě nečitelný. Jedná se
totiž o větší množství souborů a časem se promíchá kódování ISO-8859-2 a
Windows 1250. Já bych potřeboval, aby všechno bylo ISO-8859-2. Případně
nějaký tip na jinou utilitu. Bohužel na straně uživatele nejde zařídit, aby
byl vstup už ISO-8859-2 a naopak na straně serveru nelze zařídit výstup
Windows 1250. :) Zatím mě napadá, že převod by se dal řídit datem, Windows
1250 bude mít vždy mladší datum, ale nepřipadá mně to jako systémový řešení
a mohla by časem vzniknout i nějaká chyba. Předem díky za rady...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death