Vydavatel serverovych certifikatu

Pondělí Červenec 14 12:43:47 CEST 2008

On Mon, 14 Jul 2008, Tomáš Koželuh wrote:

> Můžu se zeptat, jestli jde vygenerovat certifikát na *.domena.cz?
> Potřeboval bych certifikát na několik domén třetího řádu a certifikáty
> jsem si vždycky generoval sám, takže nevím, jak to funguje o těch
> placených...

Wildcardové certifikáty vygenerovat lze. Stejně jako lze vygenerovat
certifikát na několik různých jmen (z nichž některá mohou být i
wildcardy). Praktickou zkušenost mám s GlobalSign-em, ale zde zmiňovaný
GoDaddy to aspoň v nějaké základní variantě evidentně nabízí také.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21th century edition /