Vydavatel serverovych certifikatu

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pondělí Červenec 14 13:26:06 CEST 2008

DD,

On Monday, July 14, 2008 12:20 PM ,
Tomáš Koželuh <mr.death na ipq.cz> wrote:

> Můžu se zeptat, jestli jde vygenerovat certifikát na *.domena.cz?
> Potřeboval bych certifikát na několik domén třetího řádu a
> certifikáty jsem si vždycky generoval sám, takže nevím, jak to
> funguje o těch placených...

wildcard certifikaty vydavatele nabizeji. Ceny jsou ale podstatne
vyssi. Vyplati se az od vyssiho poctu jmen v jedne domene...

Treba u toho GoDaddyho stoji certifikat pro jedno jmeno na jeden rok
$30 (certifikat na domeno jmeno ne na firmu) a wildcard certifikat
$200

a ceny u Verisignu jsou o rad vyssi...

PS: je mozne ziskat i certifkat na 'multiple domains' (alespon u
GoDaddy). Jak funguje (zda je to de-facto nekolik certifikatu nebo jen
jeden) netusim...

vice viz: https://www.godaddy.com/gdshop/ssl/ssl.asp?ci=9039

D. Toman