asi offtopic: DVI na notebooku Thinkpad

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Úterý Červenec 15 20:37:46 CEST 2008

Snad linuxovému veteránovi prominete offtopic... ale řekl jsem si že nejvíc
majitelů Thinkpadu bude tady.

Zvažuju koupi Thinkpad T61 s Intel Core 2 Duo T7250 a se SuSE Enterprise
Desktop 10. Notebook má jen VGA D-SUB, nemá DVI port.

- O kolik horší je připojení z D-SUB notebooku do D-SUB LCD monitoru ve
srovnání s připojením DVI-DVI normálního desktop počítače ?
- Když pro Thinkpad zakoupím docking station s DVI portem, a připojim Docking
station DVI na DVI monitoru, bude to plně digitální kvalita jako mám na
běžném desktopu, nebo se uvnitř v Docking Station převádí analog VGA výstup z
Thinkpadu na DVI a dochází ke ztrátám?

Omlouvám se, v noteboocích jsem začátečník...

--
Milos Prudek