asi offtopic: DVI na notebooku Thinkpad

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Úterý Červenec 15 21:17:30 CEST 2008

Zdravim,

Dne 15 Červenec 2008, 20:37, Milos Prudek napsal(a):
> Zvažuju koupi Thinkpad T61 s Intel Core 2 Duo T7250 a se SuSE Enterprise
> Desktop 10. Notebook má jen VGA D-SUB, nemá DVI port.

Nu, me ceka vymena me T42 az za dva roky, pokud vse pujde dobre.

> - O kolik horší je připojení z D-SUB notebooku do D-SUB LCD monitoru ve
> srovnání s připojením DVI-DVI normálního desktop počítače ?

Asi takovy, jako kdyz vezmete kartu, ktera ma jak dvi a d-sub a k ni
pripojite tentyz monitor jednou s redukci a jednou bez.

> - Když pro Thinkpad zakoupím docking station s DVI portem, a připojim
> Docking
> station DVI na DVI monitoru, bude to plně digitální kvalita jako mám na
> běžném desktopu, nebo se uvnitř v Docking Station převádí analog VGA
> výstup z
> Thinkpadu na DVI a dochází ke ztrátám?

K prevodu nedochazi. Nejen k temto ucelum jsem si poridil Dock. Mam velky
LCD monitor s DVI a pres d-sub se na to fakt nedalo divat.

Ad Dock, delaji se s vetrakem a bez vetraku.

Nejprve jsem zjistil, ze kdyz zmacknete tlacitko pro "eject", tak vetrak
ztichne. Ovsem do docku uz nic nepripojite no to, co bylo pripojeno pri
startu, to v linuchu funkcni zustane. Ma to vsak dalsi omezeni.

Pak jsem chtel vetrak odpojit, no dostat se do toho docku bylo nemozne.
Tak jsem do mrizky pred vetrakem vrazil drevenou spejli tak, aby vetrak
nemohl ani tam, ani zpatky a je to. Neni to uplne koser, ale uz s tim pul
roku ziji.

Cili ja byt Vami, volim dock, ktery ma zdroj v sobe s tim, ze je nutno
nejak neutralizovat vetracek. Ma vice USB portu, ma take nejaky firewire
(nevim, zda to ma T61) a tak.

> Omlouvám se, v noteboocích jsem začátečník...

Tak zacatecnik a hned Rols-Royce mezi notasy? :-)

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...