rychlost disku pod vmware

radek.kohout na op-profashion.cz radek.kohout na op-profashion.cz
Středa Červenec 16 09:23:12 CEST 2008

Dobrý den,

díky za reakce.

Jaroslav Lukesh napsal(a):
> Vyzkoušel jste RAW disk?

Ne, nezkoušel, není to pro mě řešení. Na stroji s vmware serverem není
dostatečná disková kapacita.
Jeden z těch virtualizovaných serverů je samba, "datové disky" jsou na
úplně jiném stroji, k virtuálu připojené přes NFS.
Abych předešel dotazům na rychlost sítě - ta se zdá být dostatečná,
mnoha pokusy a testy jsem nabyl přesvědčení, že se jedná opravdu o
problém komunikace s "diskem" v rámci virtuálního stroje.

> přechodem (resp. návratem) k VirtualBoxu.
>
> Petr
Díky za tip - vyzkouším.

Petr Klíma napsal(a):
> Osobne bych si tipl, ze je to vlastnost. Ja to mam naopak - hostitel je
> Linux, host jsou Windows. Rychlost pristupu na SMB share na serveru v
> siti je tak mozna 3-4MB/s, pricemz v nevirtualizovanem Linuxu je to neco
> malo nad 30MB/s.
>
> Pouzivam VMware Workstation nebo Player na ruznych strojich s dostatkem
> pameti (>2GB) a vykonu (~3GHz).
> Petr Klíma
>
> Vývojář, správce sítě
> Sobriety s.r.o.

To jste mě nepotěšil :-(
ale jak jsem psal výše, zkusím virtual box.

Abych ještě upřesnil svůj cíl, rád bych se dostal do stavu, kdy budu
mít dva stroje pro virtualizaci a jednotlivé virtuální servery budu
moct "přehazovat" mezi nimi - kvůli možnosti rozložit zátěž, pro případ
výpadku stroje, případně kvůli upgradům.

Předem díky za pomoc

--
Radek Kohout
radek.kohout na op-profashion.cz