rychlost disku pod vmware

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Červenec 16 10:56:01 CEST 2008

Write cache se musí koupit a zapojit do řadiče disků. Takže pokud se jedná o
IDE, SATA nebo levnější SCSI/SAS, tak to nepůjde. Zbytek už si řídí řadič
sám, dobije záložní baterku a pak cache aktivuje.
Kolik na tom serveru běží virtuálů?

PS: Teď jsem zkoušel kopírovat pod Windows XP (host i virtuál, virtuální
disky) a rychlost kopírování malých souborů byla okolo 10MB/s, což považuju
za normální.