rychlost disku pod vmware

radek.kohout na op-profashion.cz radek.kohout na op-profashion.cz
Středa Červenec 16 11:36:09 CEST 2008

Dobrý den,

na jednotlivých strojích běží ( o vypnutých nemluvím)
1, 1, 2,2 virtuály

Jak jsme psal, není to problém jen "lokálních disků", ale stejnou
rychlost jsem dosáhl i na iSCSI, které jsem si udělal na jiném stroji
(2xxeon,2GB RAM, 3ware řadič + 4disky v raid 10, debian)

ještě asi zkusím ten virtualbox, ale začínám být skeptický - holt asi
na sambu bude vhodnější vyhrazený stroj :-(
hm, škoda

Tomáš Koželuh napsal(a):
> Write cache se musí koupit a zapojit do řadiče disků. Takže pokud se jedná o
> IDE, SATA nebo levnější SCSI/SAS, tak to nepůjde. Zbytek už si řídí řadič
> sám, dobije záložní baterku a pak cache aktivuje.
> Kolik na tom serveru běží virtuálů?
>
> PS: Teď jsem zkoušel kopírovat pod Windows XP (host i virtuál, virtuální
> disky) a rychlost kopírování malých souborů byla okolo 10MB/s, což považuju
> za normální.

No, normální bych neřekl, spíš dostatečný - při startu systému nebo při
jeho běhu ta rychlost je dostatečná a nikdy mě nenapadlo, že je tak
nízká(dokud to stíhá odcachovat hostující OS, tak je vše OK).
Na výkonový problém jsem narazil právě při využití virtuálu jako samba
serveru.

--
Radek Kohout
radek.kohout na op-profashion.cz