rychlost disku pod vmware

Tomas Konir tomas.konir na gmail.com
Středa Červenec 16 12:20:00 CEST 2008

>  ale host je Windows XP, virtuály bývají
> velkou
> virtuálů
>
> Myslíte nastavení write cache v hostovacím systému nebo nastavení
> jednotlivých vrtuálních strojů (tam jsem ve Vmware konzoli žádnou
> takovou volbu nenašel) nebo hostovaných systémech?
>
> A pokud byste mohl napovědět (no, spíš trknout :-) ) - kde v linuxu
> nastavit write cache?

Ted si z hlavy nepamatuju, jak je to u vmware-serveru, ale u workstation je
u kazdeho disku (v nastaveni virtualniho stroje)
polozka advanced, kde se da nastavit, ze disk je independent a tim padem
neni zatezovany snapshotama ani jinou dalsi rezii.
write cache je k nastaveni tamtez. Tak nejak matne si vzpominam, ze u
serveru to bylo taky.
Vysledky pro hdparm -tT jsou u mne:
disk:                            72MB/sec
vmware:                      24MB/sec
vmware-independent: 52MB/sec

MOJE

--