rychlost disku pod vmware

radek.kohout na op-profashion.cz radek.kohout na op-profashion.cz
Čtvrtek Červenec 17 11:19:00 CEST 2008

Dobrý den,

díky za nápovědu:

Tomas Konir napsal(a):
> Ted si z hlavy nepamatuju, jak je to u vmware-serveru, ale u workstation je
> u kazdeho disku (v nastaveni virtualniho stroje)
> polozka advanced, kde se da nastavit, ze disk je independent a tim padem
> neni zatezovany snapshotama ani jinou dalsi rezii.
> write cache je k nastaveni tamtez. Tak nejak matne si vzpominam, ze u
> serveru to bylo taky.
> Vysledky pro hdparm -tT jsou u mne:
> disk:                            72MB/sec
> vmware:                      24MB/sec
> vmware-independent: 52MB/sec

Já mám na jednom stroji hodnoty
disk:                41MB/sec
vmware:               6MB/sec
vmware independent:  17MB/sec

takže tato položka významně mění rychlost "virtuálního disku" ! Díky za
radu!
Zkoušel jsem (před dotazem v konferenci) jen položku Enable write
caching, ale proti defaultnímu zapnuto jsem vypnutím lepšího výsledku
nedosáhl.

Pustím se znovu do pokusů s iSCSI a NFS (podle prvního pokusu nastavení
independent ovlivňuje i rychlost zápisu přes NFS - ale naopak )

--
Radek Kohout
radek.kohout na op-profashion.cz