Jaky linux

Milan BERKA ber na eunet.cz
Pátek Červenec 18 10:31:15 CEST 2008

Dobrý den,

přesněji řečeno on má skoro každý vlastně svoji vlastní distribuci,
akorát je něčemu blíže a něčemu dále. Když je někdo exibicionista tak
pak tu "svoji distribuci" nabídne i ostatním...

A to je v podstatě celé. Prostě je to neomezeně škálovatelné a jen
subjektivně hodnotitelné. Kdo je líný, vybere si z distribucí, kdo není
a má na to čas si v určité míře vybere a v určité si to zmodifikuje a
někteří si udělají v podstatě skoro svůj vlastní systém.
Někteří to pak nazvou např. DebBuntu a když se objeví dost zájemců
rozvíjí se to dál.

Aspoň můj soukromý pohled na tuto oblast.

Milan Berka