Jaky linux

Petr Vileta (fidokomik) stoupa na practisoft.cz
Pátek Červenec 18 02:23:32 CEST 2008

Dalibor Straka wrote:

> Jsem sice zaryty debianista, ale pokud jste zvykly na RH, take vam
> doporucim CentOS.

Hmm, a jaky je vas nazor na Fedoru? Koukal jsem na ten CentOS a je to v
podstate RedHat bez "copyrightu" :-) a dokonce v "Our goals" pisou, ze je to
krome jineho urcene prave pro male hostingove servery. Ale trochu mi vadi, ze
to na webu vubec nezna cestinu. Dokonce i "ceske" forum CentOSu je v
anglictine. Tedy ne ze bych anglicky neumel, ale pokud s necim zacinam "od
nuly", tak si radeji ctu ceske navody a fora, nez anglicke. Prece jen moje
anglictina je "pretty poor" a nekdy clovek neprelozi/nepochopi jedno slovo a
cely odstavec textu dostava zcela jiny smysl. No a Fedora ma www.fedora.cz,
jenze to vypada, ze se zamerili spis na desktopy. Docela dost tam prezentuji
prave graficke prostredi (dokonce podporuji 3).
--
Petr
Skype: callto://fidokomik

Odpovidejte na petr na practisoft cz