HW nenarocna TV-karta s podporou v Linuxu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pondělí Červenec 21 13:34:10 CEST 2008

On Mon, Jul 21, 2008 at 02:39:26PM +0200, Martin Maléř wrote:
> Zdravim,
>
> chtel bych si poridit pro obcasny zaznam nejakeho poradu z
> kabelove televize TV-kartu (digit. nebo hybrid). Kdyz jsem
> si vybiral, zachvatila me nejistota. Prekvapila me HW
> narocnost karet ktere jsou v soucasnosti v prodeji (chteji
> P4). Proto prosim o doporuceni karty s niz mate dobre
> zkusenosti z hlediska funkcnosti v linuxu a nasledne
> posouzeni moznosti recordingu na celeronu.

Mohu vas ujistit, ze DVB-T karty nemaji temer zadnou narocnost
na cpu. Maximalne par procent cpu-time. DVB-T multiplex je jiz
mpeg2 a jeho nahravani spociva ve vybrani vhodneho kanalu
z daneho multiplexu a jeho ulozeni na disk. Opet zadna zatez cpu.

Mam dobre fungujici _starou_ kartu:
Multimedia controller: Philips Semiconductors SAA7146 (rev 01)
	Subsystem: Technotrend Systemtechnik GmbH Technotrend/Hauppauge
	DVB card rev1.3 or rev1.6
	Flags: bus master, medium devsel, latency 32, IRQ 9
	Memory at fb000000 (32-bit, non-prefetchable) [size=512]
	00: 31 11 46 71 06 00 80 02 01 00 80 04 00 20 00 00
-- Dalibor Straka