HW nenarocna TV-karta s podporou v Linuxu

Petr Stehlík pstehlik na sophics.cz
Pondělí Červenec 21 14:39:34 CEST 2008

Dalibor Straka píše v Po 21. 07. 2008 v 13:34 +0200:

> Mohu vas ujistit, ze DVB-T karty nemaji temer zadnou narocnost
> na cpu. Maximalne par procent cpu-time.

Nejsem si jisty, jestli OP chtel DVB-T. Pise "kabelovka", coz by bylo
DVB-C, ale to myslim u nas jeste nefunguje (kvuli parovani prijimacu s
dekodovacimi kartami), takze chtel nejspis starou dobrou analogovou
grabovaci kartu.

Jiny pisatel psal o Hauppauge a 2% zateze - to je zas proto, ze ma
nejspis Hauppauge s HW MPEG2.

Ale i celeron zvladne SW kompresi do neceho normalniho (taky si
pamatuju, jak jsem to delal s Duronem), takze je vse v klidu.

Petr