Vydavatel serverovych certifikatu

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Úterý Červenec 22 09:12:02 CEST 2008

Karel Salavec píše v Pá 04. 07. 2008 v 15:00 +0200:

> Tak, tak ...

> Za uvahu stoji i GoDaddy (www.godaddy.com), ceny jsou na prijatelne urovni.

Mel bych jeste doplnujici dotazy.

1. Certifikat vydany touto a podobnymi spolecnostmi je automaticky
povyzovan za duveryhodny, nebo se musi jejich CA certifikat naimportovat
na kazdy klientsky pocitac?
Pokud by to tak bylo, je asi lepsi si ho vygenerovat sam, ze.

2. Je mozne si nechat nejakou spolecnosti, jejiž CA certifikaty jsou
defaultne v systemech (linux, windows, ...) pritomny, vygenerovat
vlastni CA certifikat a s nim si pak podepisovat sve odvozene? Z toho co
jsem zatim prohledal se zda, ze nikdo nic podobneho nenabizi. Zrejme
nejen z financnich ale i principialnich duvodu (nemohou rucit za
spolehlivost takto odvozene autority?)

Diky za zasvecene odpovedi.

Pavel Lisy