s2ram a AMD 690G

Martin Špirk martin.konference na seznam.cz
Středa Červenec 23 13:20:50 CEST 2008

> Nejedna se o obsluhu softwarovych preruseni?

S prerusenimi to asi neco bude, ale kdo/co je muze generovat, to jsou veci
kterym ja vuber nerozumim. Mozna by stacilo restartovat nejakou sluzbu, nebo
znovu natahnout nejaky ovladac, ale netusim ktery. Jedine na co jsem se
vzmohl bylo "service irqbalancer restart" a to nepomohlo.

> Co pise mpstat?

Nevim, takovou utilitku neznam. Zkusim doma a poslu.

Jeste doplnim, ze s2disk se choval podobne, akorat se tam timhle zpusobem
zatezovalo jen jedno jadro procesoru. Pisu choval, protoze to bylo pred pul
rokem, kdyz jsem to zkusil ted, tak to nezafungovalo vubec, ale s tim jsem
nijak nelaboroval.

M.