restart ipop3d

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Červenec 23 16:40:55 CEST 2008

Ahoj,

On Wed, Jul 23, 2008 at 04:28:36PM +0200, Matej Cepl wrote:

> Mohl byste být prosím trochu podrobnější co Vám na nich vadí?
> S doménou v emailové adrese, kterou mám, bych se možná mohl
> o něco vynasnažit (samozřejmě bez záruky, že něčeho dosáhnu).

Nechtel jsem psat duplicitni prispevek. Take jsem tehdy presel z RH 7.3
na debian. Zkousel jsem i suse, ale yast byl pro me neprehledny. Debian
mel pro me sice neprijemnou zmenu v adresarove strukture, ale vyvazil to
apt-get. Na rh jsem pouzival up2date, yum tehdy jeste nebyl.

Dnes se pomalu k RH vracim, konkretne sem tam nainstaluji CentOS a
pouzivam yum nebo si doinstaluji apt-get.

-- Dalibor Straka