restart ipop3d

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Středa Červenec 23 17:12:21 CEST 2008

> Mohl byste být prosím trochu podrobnější co Vám na nich vadí?
> S doménou v emailové adrese, kterou mám, bych se možná mohl
> o něco vynasnažit (samozřejmě bez záruky, že něčeho dosáhnu).

Já jsem prodělal podobný přechod, naposledy jsem měl RH 7.1 nebo 7.2 a
pak jsem přešel na Debian.
Zkusím si vzpomenout, co mi na něm vadilo:
1) padající instalátor (anakonda?). Čekal jsem, že se to v novějších
verzích zlepší, ale nezlepšilo
2) RPM a jejich závislosti. Nevím, jak to Debian dělá, ale mě dpkg
funguje téměř bez chyby
3) v praxi neupgradovatelnost distribuce
4) padající nebo nenakonfigurovatelný xinetd. Už přesně nevím, ale
vzpomínám si, že jsem kvůli nějaké aplikaci potřeboval inetd
5) kudzu, který se slušne řečeno plete do všeho
6) nelogické umístění konfiguráků (snad pg_hba.conf tuším někde ve /var)
6) zmíním ještě konkurenční Suse, kde mi Yast připadne jako obrovský
moloch, kterým ale neumím nic nastavit

Něco mohla být moje chyba, že jsem si nepřečetl manuál, něco jsem mohl
reportovat, ale po vyzkoušení Debianu jsem zjistil, že mi v maximální
možné míře vyhovuje.

Láďa