restart ipop3d

Petr Klíma petr.klima na sobriety.cz
Čtvrtek Červenec 24 09:40:37 CEST 2008

Ladislav Vaiz wrote:

> Já jsem prodělal podobný přechod, naposledy jsem měl RH 7.1 nebo 7.2 a
> pak jsem přešel na Debian.
> Zkusím si vzpomenout, co mi na něm vadilo:
> 1) padající instalátor (anakonda?). Čekal jsem, že se to v novějších
> verzích zlepší, ale nezlepšilo
> 2) RPM a jejich závislosti. Nevím, jak to Debian dělá, ale mě dpkg
> funguje téměř bez chyby
> 3) v praxi neupgradovatelnost distribuce
> 4) padající nebo nenakonfigurovatelný xinetd. Už přesně nevím, ale
> vzpomínám si, že jsem kvůli nějaké aplikaci potřeboval inetd
> 5) kudzu, který se slušne řečeno plete do všeho
> [...]

Mne vedly podobne duvody - RH 8.0 mi nejak nesedl, presel jsem na
debian, zaslintal si radosti nad deby a resenymi zavislostmi. Od te doby
jsem nepocitil potrebu menit - nejakou dobu jsem jel na Testingu, pak
jsem se osmelil a posledni 4 roky mam na desktopu (prekvapive stabilni)
unstable.
V praci taky nikde neni RH-like distribuce, ale to je zas kvuli
"politickym" duvodum.

V podstate jde o to, ze RH dnes sice nedela nic spatne, ale na druhou
stranu nedela nic TAK dobre, abych se k RH mel duvod vracet.

PK
--
Petr Klíma

Vývojář, správce sítě