restart ipop3d

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Čtvrtek Červenec 24 14:10:20 CEST 2008

Ivan Stenda wrote:
> Viete, ja sa s vami nechcem priet, principialne mate samozrejme pravdu,
> ale poriadne odlietate z reality. Preco, o tom som pisal uz skor.
>
> A v podstate vetou o 25 a 33 rocnych chybach potvrdzujete mnou vyslovenu
> tezu o irelevantnosti "modernosti" OS vo vztahu k jeho bezpecnosti.
>
> BTW vy nesledujete a nezaplatujete "veškeré programy" ( v mojom ponati
> obsluzny kod prevadzkovanej sluzby ) ktore prevadzkujete ? Naozaj to
> nechavate na distributora ?

Myslim, ze obvykle to funguje tak, ze se spoleha na to, ze distributor
vyda opravu driv nez me nekdo napadne. Pokud mam dobe pruniku system
up-to-date, tak me kvuli tomu nevyrazi. Pokud chce nejaka organizace
vyssi miru bezpeci, mela by mit pripravene pro pripad nezaplatovanych
kritickych chyb standardni postupy. Jako treba odstaveni sluzby do doby,
nez se najde reseni, nebo nez se zodpovedni rozhodnou, zda pokracovat
nebo ne. Tohle jsou obchodni rozhodnuti a nelezi na bedrech adminu.

Libor