restart ipop3d

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Pátek Červenec 25 02:06:13 CEST 2008

Dne Thursday 24 of July 2008 13:40:39 Ivan Stenda napsal(a):
> Viete, ja sa s vami nechcem priet, principialne mate samozrejme pravdu,
> ale poriadne odlietate z reality. Preco, o tom som pisal uz skor.
>
> A v podstate vetou o 25 a 33 rocnych chybach potvrdzujete mnou vyslovenu
> tezu o irelevantnosti "modernosti" OS vo vztahu k jeho bezpecnosti.
>
> BTW vy nesledujete a nezaplatujete "veškeré programy" ( v mojom ponati
> obsluzny kod prevadzkovanej sluzby ) ktore prevadzkujete ? Naozaj to
> nechavate na distributora ?
>
> ivast

Zkuste mi trochu vysvětlit to "poriadne odlietate z reality". Ty mnohaleté
chyby rozhodně nedemonstrují to, že "moderní" systémy také obsahují chyby (o
tom není pochyb), ale to, že tyto chyby ve "vykopávkách" zůstávají otevřené,
pokud je provozovatel těch vykopávek nezáplatuje sám.

Většinou mi stačí bezpečnostní aktualizace sledovat "pasivně", protože záplaty
jsou v distribuci rychle. Ostatně právě proto používám udržovanou distribuci
a ne vykopávky.

Slávek