restart ipop3d

Petr Vileta (fidokomik) stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Červenec 24 16:23:15 CEST 2008


Libor Chocholaty wrote:
> Myslim, ze obvykle to funguje tak, ze se spoleha na to, ze distributor
> vyda opravu driv nez me nekdo napadne. Pokud mam dobe pruniku system
> up-to-date, tak me kvuli tomu nevyrazi. Pokud chce nejaka organizace
> vyssi miru bezpeci, mela by mit pripravene pro pripad nezaplatovanych
> kritickych chyb standardni postupy. Jako treba odstaveni sluzby do
> doby, nez se najde reseni, nebo nez se zodpovedni rozhodnou, zda
> pokracovat nebo ne. Tohle jsou obchodni rozhodnuti a nelezi na
> bedrech adminu.
Aha, tak uz jsem "v obraze" :-)
Rozdil v nasem pojeti je, ze vy jste zamestnanec vetsi firmy nebo uradu a v 
podstate hlavnim vasim cilem je odvadet praci tak, aby vas nevyrazili. Ja jsem 
naopak zivnostnik, provozuji jeden vlastni, pomerne maly server a take 
programuji. Nemam cas na procitani security builetinu a poskakovani kolem 
serveru tak, abych mel vzdy vse up-to-date. Proste mam nastaveny automaticke 
zalohy, chodi mi mailem error hlasky a bezi na tom 2-3 checkovaci skripty. 
Jakmile pojmu podezreni, ze se tam deje neco nekaleho, tak proste server na 
2-3 hodiny zastavim, natahnu nenapadnuty system ze zalohy (kopie disku), 
obnovim data a jedu dal. Je to pro me prace na 2-3 hodiny snad 1x za 5 let. 
Kdybych neustale neco kontroloval, cetl builetiny, updatoval, tak bych ztratil 
desitky, mozna stovky hodin praci, ktera mi pripada zbytecna.
-- 
Petr
Skype: callto://fidokomik
Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-)

Odpovidejte na petr na practisoft cz




Další informace o konferenci Linux