restart ipop3d
Libor Chocholaty
libor_ml1 na mts.cz
Čtvrtek Červenec 24 18:08:54 CEST 2008
Petr Vileta (fidokomik) wrote:
> Libor Chocholaty wrote:
>
>> Myslim, ze obvykle to funguje tak, ze se spoleha na to, ze distributor
>> vyda opravu driv nez me nekdo napadne. Pokud mam dobe pruniku system
>> up-to-date, tak me kvuli tomu nevyrazi. Pokud chce nejaka organizace
>> vyssi miru bezpeci, mela by mit pripravene pro pripad nezaplatovanych
>> kritickych chyb standardni postupy. Jako treba odstaveni sluzby do
>> doby, nez se najde reseni, nebo nez se zodpovedni rozhodnou, zda
>> pokracovat nebo ne. Tohle jsou obchodni rozhodnuti a nelezi na
>> bedrech adminu.
>>
> Aha, tak uz jsem "v obraze" :-)
> Rozdil v nasem pojeti je, ze vy jste zamestnanec vetsi firmy nebo uradu a v
> podstate hlavnim vasim cilem je odvadet praci tak, aby vas nevyrazili.
:-D
Zajimalo by me, kam lidi na tyhle pausalizujici hodnoceni chodi. :-)
Bohudik se nestaram o zadne dulezite sluzby, co jsou pristupne zvenku.
Krome naseho czf webu a posty :-)
Jenom jsem pred casem neco delal pro jednu banku, takze jsem se neco
dozvedel jak to u nich funguje. A verte, ze tam moc prostoru pro vlastni
tvorivost nebylo.
Libor
> Ja jsem
> naopak zivnostnik, provozuji jeden vlastni, pomerne maly server a take
> programuji. Nemam cas na procitani security builetinu a poskakovani kolem
> serveru tak, abych mel vzdy vse up-to-date. Proste mam nastaveny automaticke
> zalohy, chodi mi mailem error hlasky a bezi na tom 2-3 checkovaci skripty.
> Jakmile pojmu podezreni, ze se tam deje neco nekaleho, tak proste server na
> 2-3 hodiny zastavim, natahnu nenapadnuty system ze zalohy (kopie disku),
> obnovim data a jedu dal. Je to pro me prace na 2-3 hodiny snad 1x za 5 let.
> Kdybych neustale neco kontroloval, cetl builetiny, updatoval, tak bych ztratil
> desitky, mozna stovky hodin praci, ktera mi pripada zbytecna.
>
Další informace o konferenci Linux