restart ipop3d

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Čtvrtek Červenec 24 18:08:54 CEST 2008

Petr Vileta (fidokomik) wrote:

> Aha, tak uz jsem "v obraze" :-)
> Rozdil v nasem pojeti je, ze vy jste zamestnanec vetsi firmy nebo uradu a v
> podstate hlavnim vasim cilem je odvadet praci tak, aby vas nevyrazili.

:-D
Zajimalo by me, kam lidi na tyhle pausalizujici hodnoceni chodi. :-)

Bohudik se nestaram o zadne dulezite sluzby, co jsou pristupne zvenku.
Krome naseho czf webu a posty :-)
Jenom jsem pred casem neco delal pro jednu banku, takze jsem se neco
dozvedel jak to u nich funguje. A verte, ze tam moc prostoru pro vlastni
tvorivost nebylo.

Libor