Re: spojeni 2 a vice cyrus serveru v jeden

Karel Karel bigkarel na seznam.cz
Úterý Červen 3 12:49:17 CEST 2008

dekuji za rady,

ale toto je zrovna varianta, ktere jsem se chtel stejne vyhnout (jako nouzova), nejde spise nejak vykopirovat mailboxy z X ruznych cyrusu v jeden konkretni ?

mit na serveru spustenych 6 cyrusu, 6 postfixu (nebo je moznost rict ze domeny 1  pujde do socketu 1, domena 2 do socketu 2?),  co teprv saslauthd vazane na pam_mysql . predpokladam ze cyrusu uz nereknu resp saslu ze pro instanci 1 ma uzivat /etc/pam.d/imap1, pro 2 /etc/pam.d/imap2...