spojeni 2 a vice cyrus serveru v jeden

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Úterý Červen 3 13:25:14 CEST 2008

On Tue, Jun 03, 2008 at 12:49:17PM +0200, Karel Karel wrote:
> dekuji za rady,
>
> ale toto je zrovna varianta, ktere jsem se chtel stejne vyhnout (jako nouzova), nejde spise nejak vykopirovat mailboxy z X ruznych cyrusu v jeden konkretni ?
>
> mit na serveru spustenych 6 cyrusu, 6 postfixu (nebo je moznost rict ze domeny 1  pujde do socketu 1, domena 2 do socketu 2?),  co teprv saslauthd vazane na pam_mysql . predpokladam ze cyrusu uz nereknu resp saslu ze pro instanci 1 ma uzivat /etc/pam.d/imap1, pro 2 /etc/pam.d/imap2...

postfix by mel jit nakonfigurovat na posilani na ruzne sokety.

na migraci si asi budete muset napsat nejake skripty v perlu, cyrus na to ma knihovny,
ale nema na to frontendy a zadne jsem nenasel. jde to zrejme i tak, ze si
exportnete databazi do plaintextu, pak to proste pomoci cat date dohromady a
udelate z toho danou databazi do noveho cyrusu(bdb, skiplist). bohuzel
nastroje na to jsou v cyrusu dost pod urovni(alespon ja s tim mel desny
problem). zaroven musite prekonvertovat i databaze v mailboxech. mohl by
fungovat reconstruct z cyrusu. v dobe, kdy jsem to potreboval, tak to
nefungovalo. jeste musite vyresit kolize jmen mailboxu, pokud nepouzivate
virtualni domeny, a zmigrovat uzivatelska hesla(napr. sasldb muze byt problem
nevim v cem to mate).

udelat se to urcite da, ale bude vam to trvat. my jsme nakonec migraci vzdali,
delame to rucne, protoze zaroven prejmenovavame mailboxy(delame virtualni
domeny).

mk