Zkusenosti se 'syncrepl'?

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Úterý Červen 3 12:22:51 CEST 2008

Zdravim vsechny,

delal jsem ted upgrade jednoho serveru, na kterem mam LDAP a z
nej byly repliky pomoci slurpd na dalsi stroje. Jiste tusite, ze
novy slapd uz tyto repliky nepodporuje a ze je treba udelat
repliku typu 'syncrepl'. Ovsem z mnoha duvodu bych potreboval
pouze "jednosmernou" repliku typu push, tj. ja budu davat data na
tyto LDAP-y a to, co si tam mistne budou spravci delat, me uz
nezajima a jejich zmeny proste nechci.

Nejake (sice z nich uplne moudrej nejsem, ale snad by se to podle
toho dalo udelat) priklady jsem nasel primo na openldap.org, ale
chtel jsem se zeptat spise na prakticke zkusenosti, zda jste to
nekdo zkousel, ci dokonce provozujete a jestli si jen to, ze by
to takto mohlo jit, nenamlouvam?

Dekuje a zdravi
Honza Marek