Tip a nabídka školení (was: Re: kurzy pro =?iso-8859-2?q?za=E8=E1te=E8n=EDky?=)

Petr Baum petr na baum.com.au
Čtvrtek Červen 5 11:05:40 CEST 2008

On Thursday 05 June 2008, Vlada Macek wrote:

> Doporučuju občas zkontrolovat taky
> http://www.root.cz/texty/akademie-root-cz/, může se tam něco objevit.
> Teď zrovna nic, protože na prázdniny se neplánuje. Nicméně letos jsem
> například dělal prakticky zaměřené jednodenní "dvojkurzy" (viz "Školení,
> která již proběhla...").
>
> Nicméně, pokud by se sešlo tak čtyři a více lidí, kteří se nějak shodnou
> na tom, co by se chtěli naučit, připravím slajdy, objednám školicí
> prostory (Praha) a může to proběhnout. Čím víc lidí (max. 12), tím lepší
> cenu jsem schopen nabídnout, až by se to mohlo shora blížit té, kterou
> [...]

http://www.root.cz/texty/administrace-linuxu-pro-zacatecniky/

vypadá velmi dobře, škoda,že není jasné, jestli se bude v dohledné době
opakovat.

Berete předběžné přihlášky ??      :-)

Petr

--
<petr na baum.com.au>

Petr Baum, P.O.Box 2364, Rowville 3178, Australia
fax +61-3-97643342