Dell PowerEdge 2400 raid monitoring

Ivan Stenda ivast na mail.t-mobile.sk
Úterý Červen 10 16:11:09 CEST 2008

No, PE2400 su asi uz par rokov EOL.
Zalezi na tom, ako je ten kontainer skonfigurovany. Ak je mozne ten disk
  vybrat bez toho, aby sa rozpadol kontainer, nie je problem.

Disk vyberies, zistis ake ma rozhranie a podla toho kupis novy.
Namontujes, kontainer sa rebuildne a hotovo. Ked som takyto problem
riesil naposledy, nechal som dell dellom, a kupil som disk od lokalneho
distributora pc komponentov. Nebol ziaden problem, vsetko bezi ako ma.

ivast