Dell PowerEdge 2400 raid monitoring

mardon mar.don na seznam.cz
Středa Červen 11 07:50:19 CEST 2008

mardon napsal(a):
> tak jsem to nevydrzela a dala jsem verify disk v po bootu,
> nasle tam jeden defect sector dala jsem reassign a ted mi hlasi
> prislusny container chybu critical, nevite  co stim
> s RAIDEm nemam moc zkusenosti.

Takze jelikoz jsem vcera nemela nervy na to si s tim hrat, pokarcuji az
dnes.
Potom co jsem dala reassigne defect sector a po rebootu, zacali disky v
raidu usilovne pracovat, vypsalo tot ut hlasku ze jeden z containeru
critical. Dnes jiz disky nepracovali, takze jsem dala reboot vsechny
containery jsou OK. Akorat se mi ztratily nejak dat na serveru, coz by
nemelo vadit obnovi se ze zalohy.