iptables a modul string

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Pátek Červen 13 14:03:39 CEST 2008

DD,

On Friday, June 13, 2008 1:08 PM ,
l.vlcek na noel-plus.cz <l.vlcek na noel-plus.cz> wrote:

> zdravim,
>
> nejak uz na mne pada trudnomyslnost. Nemuzu se dobrat reseni
> nasledujiciho problemu.
>
> Pomoci iptables chci (=musim) presmerovat nektere webove pozadavky,
> ktere by radi uzivatele na jine stranky, ktere chce zase veleni.
> Takze jsem si sestudoval, ze pro tyto ucely sepouziva cil DNAT.
> Tento
> lze umistit pouze v tabulce NAT a retezcich OUTPUT a PREROUTING.
> OK, zatim dobry.
> Kdyz jsem ale chtel pouzit i modul string pro filtrovani
> pozadovanych
> [...]

tahle to nepujde udelat. Je treba presmerovat cele TCP spojeni - jenze
v dobe kdy prijde prvni _datovy_ packet od klienta (HTTP hlavicka) je
jiz spojeni navazano  s nejakym WWW serverem - uprostred komunikace
jej neni mozne presmerovat jinam
Bud je nutne tento pozadavek vedeni vymluvit nebo ho realizovat pomoci
nejake proxy (treba transparentni - pak neni treba klientum nastavovat
prohlizece aby proxy pouzivaly)

Zdravi
D. Toman
Fortech s.r.o.