iptables a modul string

l.vlcek na noel-plus.cz l.vlcek na noel-plus.cz
Pátek Červen 13 14:36:49 CEST 2008

Dalibor Toman wrote:
> DD,

> tahle to nepujde udelat. Je treba presmerovat cele TCP spojeni - jenze
> v dobe kdy prijde prvni _datovy_ packet od klienta (HTTP hlavicka) je
> jiz spojeni navazano  s nejakym WWW serverem - uprostred komunikace
> jej neni mozne presmerovat jinam

Jo, to zni rozumne.
Kdyz jsem zmenil cil z DNAT na DROP, chovalo se to stejne, mysleno, ze
se stranka normane nacetla.
Jen nerozumin tomu, proc, kdyz misto tabulky nat pouziju tabulku filter,
tak se pozadovana stranka nenacte, proste to vytika na timeout. To by
melo byt uz TCP spojeni take davno postavene, ne ?
> Bud je nutne tento pozadavek vedeni vymluvit nebo ho realizovat pomoci
> nejake proxy (treba transparentni - pak neni treba klientum nastavovat
> prohlizece aby proxy pouzivaly)

Jasne, napadlo me to taky, jen jsem si myslel, ze delam neco blbe a
chtel jsem to opravit...

I kdyz vlastne delam...
:-)

BTW, diky za postrceni.