vypalene DVD video nelze precist ve win

Petr Šobáň soban na soban.cz
Neděle Červen 15 10:46:36 CEST 2008

Jan Klugl napsal(a):
> dobry den,
> nedavno jsem nainstaloval Kubuntu 8.04. Vypalena videoDVD ale nejsou
> citelne ve win :( Pouzivam dvdauthor a growisofs jako drive [na
> fedore5], ale vypalene medium je pod windows prazdne. Palim konkretne pomoci
> growisofs -dvd-compat -Z /dev/cdrom -dvd-video .
> Zkousel jsem i k3b, vysledek je stejny.
> Pustil jsem dvd+rw-mediainfo a jediny rozdil mezi timto DVD a funkcnim
> vypalenym stejnym zpusobem z Fedory je
>
> [funkcni]
> READ TRACK INFORMATION[#1]:
>   Track State:           complete incremental

> [...]

Nebude problém v tom že to nebude video dvd ?

Já jsem si jednou kopíroval video DVD a změnil jsem mu název DVD (seknul
jsem se v pojmenování a vložil tam místo "_" mezeru) no a jeden DVD
přehrávač ho nechtěl vůbec načíst, další dva ho přečetly bez problémů
tak stejně i PC.

Takže nebude to nějaká takováto blbost co tomu programu ve win překáží a
nedokáže se s tím vyrovnat ?

Prostě skus jiný program, případně přímo přehrát ten vob soubor.

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |