vypalene DVD video nelze precist ve win

Jan Klugl jklugl na pikebo.cz
Čtvrtek Červen 12 09:55:41 CEST 2008

dobry den,
nedavno jsem nainstaloval Kubuntu 8.04. Vypalena videoDVD ale nejsou
citelne ve win :( Pouzivam dvdauthor a growisofs jako drive [na
fedore5], ale vypalene medium je pod windows prazdne. Palim konkretne pomoci
growisofs -dvd-compat -Z /dev/cdrom -dvd-video .
Zkousel jsem i k3b, vysledek je stejny.
Pustil jsem dvd+rw-mediainfo a jediny rozdil mezi timto DVD a funkcnim
vypalenym stejnym zpusobem z Fedory je

[funkcni]
READ TRACK INFORMATION[#1]:
  Track State:           complete incremental

[nefunkcni]
READ TRACK INFORMATION[#1]:
  Track State:           complete

Vypis mount je totozny, pod Linuxem mezi temi DVD jinak zadny rozdil neni.
Zkousel jsem u kamarada to precist v stolnim DVD prehravaci a jede to
bez problemu. Vtipne je ze i DVD Shrink [ve win] toto DVD precte.

Mohl by mi prosim nekdo tuknout co je spatne?
diky

--

                                     Jan Klügl