overeni mailu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Sobota Červen 21 03:40:25 CEST 2008

Petr Vavra wrote:
> Navic jsou domeny, ktere vas pri overovani podobnym zpusobem naprasi
> po nekolik pokusech behem kratke doby na blacklisty.

No to me zajima. Myslite, ze me hodi na blacklist i v pripade, ze provedu 1
muj pokus a behem nekolika sekund provedu skutecne odeslani mailu na tu samou
adresu?
Me nejde o testovani existence mailu z nejakeho souboru nebo databaze. Ja to
chci testovat z weboveho formulare, zda uvedena "zpatecni adresa" opravdu
funguje. Pokud nefunguje, upozornim uzivatele, pokud funguje, dorucim na ni
nejaky mail (potvrzeni objednavky, potvrzeni registrace atd.)
Takze co myslite?
--
Petr
Skype: callto://fidokomik