Spojeni dvou TT fontu

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Červen 30 16:48:40 CEST 2008

	Dobry den,

mam truetype font ktery se mi libi, ale nema vsechny glyphy ktere bych
ocekaval (konkretne mi chybi Japonstina). Jde nejak jednoduse vzit nejake
glyphy ze dvou ruznych *.ttf fontu a spojit je do jednoho souboru? Vim ze
na desktopu se to udela docela jednoduse pres fontconfig (vytvari se jakoby
virtualni font), ale ja bych to potreboval pro nejakou mobilni aplikaci,
ktera ocekava jeden *.ttf soubor.

	Jde toto treba nejak uklikat ve fontforge nebo v necem takovem?
Predstavoval bych si, ze reknu rozsah Unicode codepointu ktere se maji vzit
z jednoho fontu, zbytek z druheho, a vygenerovat vysledny soubor. Diky,

-Yenya

| http://www.fi.muni.cz/~kas/    Journal: http://www.fi.muni.cz/~kas/blog/ |