PAM silenost

Mgr. Motycka Jiri maillist na vces.cz
Pondělí Červen 30 17:14:53 CEST 2008

Zdravim linuxaci.

Ted resim takovou zbesilou kombinaci cyrus-imap a PAM.
Hodilo by se mi, kdyby se uzivatel (dejme tomu qtest1), ktery se bude
logovat pomoci imapu do sveho mailboxu mohl prihlasit pomoci inicialu
jineho uzivatele (treba qtest2).
To proto, ze za imap uzivatelem qtest1 bude stat nejake spolecne mailove
uloziste na dane tema (nebude to tedy schranka fyzickeho uzivatele) a
uzivatel qtest2 by fungoval jako spravce tohoto skladiste. Muze se stat,
ze uzivatel qtest2 bude odejdut a nahradi ho uzivatel qtest3 a ten se
stane novym spravcem skladiste.
To znamena, ze data budou ulozena stale na jednom miste pod qtest1, ale
spravu nad nimi budou moci delat ruzni lide - ale pokazde vzdy jen jeden.

Proto se tedy ptam, jestli jde pomoci PAM neco takoveho vymyslet -
existuje-li treba nejaky PAM modul, ktery by takovou autentifikaci mohl
zaridit. Samozrejme s konfigurovatelnou moznosti mapovani 1:1 ucet1 ->
ucet2.

Uz jsem se radoval, ze jsem potrebny nastroj nasel (pam_pseudo), ale bud
jsem jeho filosofii pouziti uplne nepochopil, nebo muj problem vubec
neresi nebo jsem malo PAM zdatny. ;-)

Diky za kazdy napad.

Jiri Motycka