ldconfig, ldd

Vladimír Náprstek vladimir.naprstek na rwe.cz
Úterý Březen 4 14:52:07 CET 2008

modules-update neznám, možná update-modules, ale jeho man říká
následující: "update-modules is an obsolete command which does
nothing.". Zkusil jsem a opravdu nic nedělá.

Na tom stroji mám vše z balíků (bebian) a nic ručně překládaného. V
tomto případě se jedná o javu (sun-java)...