AWL Was: [Re: ****SPAM**** Re: mezery ve jmene souboru a shell interpretace]

Miroslav Zidek xmizi na volny.cz
Úterý Březen 4 16:11:01 CET 2008

Zdravim,

Dne po 3. března 2008 Dalibor Straka napsal(a):

> Kdyz uz je to tady, tak se mi zda, ze AWL by za white list mel spise
> dat -100 nezli +12 ;-))).

To jsem si pekne nabehnul s dobre minenou radou :)

Jedna se o AWL (http://wiki.apache.org/spamassassin/AutoWhitelist) -
nikoliv "obyceny" whitelist. Mail jsem odesilal sice pres domaci smtp  -
ale ne z domova - a z te konkretni IP adresy poprve. Proto pro spojeni
odesilatel+IP nebyl v databazi AWL zaznam a spamassassinu se asi nelibil
ten bashovy skriptik, co jsem v mailu poslal. Ve vysledku tedy dostal
+12  :) Zas tak podrobne jsme to nepitval. (A adresu xmizi na volny.cz
kterou pouzivam jen na konferenci jsem v normalnim whitelistu nemel)

MiZi
--
 Miroslav Zidek
 xmizi(zavinac)volny.cz