network-manager neprida 'search' do resolv.conf pri VPN

Vladimír Náprstek vladimir.naprstek na rwe.cz
Úterý Březen 11 07:54:26 CET 2008

kouknete do /etc/dhclient.conf, tam se da nastavit, co vsechno dhcp
client od serveru bude pozadovat...

--

s pozdravem

Vladimír Náprstek
E-mail         : vladimir.naprstek na rwe.cz