Konzolový přehrávač

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Březen 15 18:03:59 CET 2008

Ahoj, potřeboval bych poradit s následujícím. Chtěl bych si trošku
"vylepšit" router o "jukebox". Takže bych potřeboval z konzole pouštět MP3,
to určitě není problém, zatím jsem nepátral po přehrávači, ale určitě bych
něco rychle našel. Ale současně bych potřeboval, aby se to dalo ovládat přes
dálkový ovládání. Infra čidlo mám do COM portu a dálkový ovládání taky.
Takže bych potřeboval buď přímo přehrávač, kterej bych dokázal naučit
signály z infra čidla nebo tedy software, který by dokázal dávat příkazy
přehrávači (asi jako různý klávesový zkratky, takto se zhruba chová winlirc
pro Windows) a ten je dokázal interpretovat. Důležitá podmínka je, že to
všechno musí běžet v příkazovým řádku, na routeru samozřejmě nemám žádný
Xka, navíc je to Via Epia a ta zas tolik výkonu nemá, abych je tam případně
nahodil. Pokud někdo něco takovýho řešil, byl bych strašně rád za postřehy,
rady, tipy,... Předem díky!

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death