Re: Konzolový přehrávač

Zdenek Kaminski sutr na valasske-laboratore.cz
Neděle Březen 16 16:24:53 CET 2008

Ahoj,

Dne 15 Březen 2008, 18:03, Tomáš Koželuh napsal(a):
> Ale současně bych potřeboval, aby se to dalo ovládat
> přes
> dálkový ovládání. Infra čidlo mám do COM portu a dálkový ovládání taky.

Takze si musis rozjet lircd a az toto bude, pak uz vse pujde lehce.

> Takže bych potřeboval buď přímo přehrávač, kterej bych dokázal naučit
> signály z infra čidla nebo tedy software, který by dokázal dávat příkazy
> přehrávači (asi jako různý klávesový zkratky, takto se zhruba chová
> winlirc
> pro Windows) a ten je dokázal interpretovat. Důležitá podmínka je, že to
> všechno musí běžet v příkazovým řádku, na routeru samozřejmě nemám žádný
> Xka, navíc je to Via Epia a ta zas tolik výkonu nemá, abych je tam
> případně
> nahodil.

Jako prehravac muzes pouzit napriklad mplayer, ktery ma podporu pro lirc,
takze mute, zmena hlasitosti, dalsi skladba v playlistu, atp... umi
nativne.

Pokud Ti vyhovovat nebude, zvol jiny prehravac z prikazove radky a pokud
nebude mit podporu pro lirc, tak Ti jeste muze pomoci irexec (z tehoz
baliku, jako lircd) a pomoci nej pak muzes spoustet takove prikaze, jake
bude jen libo.

> Pokud někdo něco takovýho řešil, byl bych strašně rád za
> postřehy,
> rady, tipy,... Předem díky!

Nastuduj nejprve lirc (http://www.lirc.org/) a pak uz to budes mit s
mplayerem easy.

> Čest práci a rukám klid!
Praci cest, v praci v sest.

Z.K.
--
Wallachian Laboratories? Freeride in UN*X systems...