Mojebanka Mandriva x86-64

Petr Voralek nazir.cz na gmail.com
Neděle Březen 16 20:06:50 CET 2008

    Hell-o!

   On 03/16/2008 06:49 PM, *honzarezna* wrote, and I quote (in part):

> Zdravím, tak jsme nainstalovali Javu amd64 (tu od Sunu jsme
> odinstalovali), ale Konqueror má stále stejnou chybu. V čem by mohl být
> problém?

   Tu javu od sunu jste si tam měli nechat, psal jsem, že se s ní
konqueror dokáže spokojit i bez pluginu...
   Pod pojmem "amd64 java" jsem měl na mysli 64bit (x86_64) port javy od
sunu...
   Jak se tak koukám přes ftp do zdrojů balíčků pro mdv2008, tak je v
non-free/java-1.6.0-sun-* balíčcích...

--
     Petr Voralek	(JabberID:nazir na jabber.cz)

... We are NOT lost!  I know EXACTLY where we are!  Where are we?  We're
lost.