Sweex UPS a nut

Tomas Vondra tv na fuzzy.cz
Pondělí Březen 17 01:54:44 CET 2008

Ahoj,

o vikendu mi doma kleknula UPS ktera mi spokojene slouzila nekolik let
(vypadl proud a ja koukam ze upska jaksi neupskuje), takze jsem poridil
novou - Sweex 1000VA s komunikaci pres USB. Cely den jsem si tu s tim
hral a zatim se nezadarilo ...

Zkousel jsem nut 2.2.0, s ruznymi drivery (genericups s vselijakymi
upstype hodnotami, safenet, megatec atd.) podle informaci z google a
networkupstools.org, ale bez uspechu. Vetsinou to vraci

tcgetattr(/dev/usb/hiddev0): Invalid argument

pricemz /dev/usb/hiddev0 je zarizeni vytvorene po propojeni USB kabelem
(diky 'HID raw devices' volbe v jadru). Usbhid-ups sice probehne bez
teto chyby, ale zadnou HID UPS nenajde.

To nove vytvorene zarizeni se v lsusb hlasi jako

Bus 002 Device 004: ID 0925:1234 Lakeview Research

Diky za pripadne rady.

Tomas

PS: Spoluprace s linuxem nebylo dulezite kriterium - je to pro domaci
pouziti a vetsinou jsou problemy kratkodobe povahy (prepeti, sum od
mrazaku, apod.) nicmene pokud by nekdo vedel jak s tou UPSkou z linuxu
navazat spojeni, tak budu jedine rad ...