Zmena parametru tiskarny nasdilene pres SAMBU

Slavek Banko slavek.banko na axis.cz
Středa Březen 19 13:34:06 CET 2008

Dne st 19. března 2008 Jan Marek napsal(a):
> V KVM-ku mam rozbehle W2k. Tiskarny jsem ze SAMBY nainstaloval,
> drivery se natahly, vse zase probehlo perfektne. Nicmene mam jeden
> problem: rad bych si v nastaveni tiskarny ve Win nastavil na
> stalo, ze tisknu na A4, chci, aby Win vkladaly do tisku vsechny
> fonty apod. nastaveni, ale ackoliv mi Windowsy nezahlasi zadnou
> chybu, pote, co necham toto nastaveni ulozit, pri dalsim otevreni
> tiskoveho dialogu se mi nastaveni vraci na letter a samozrejme se
> mi "resetnou" na puvodni hodnoty i ostatni volby. Zda se mi, ze
> by mohl byt problem v nastaveni pristupovych prav, ale nevim, co
> [...]

Nedávno jsem řešil totéž a z dokumentace Samby jsem se dozvěděl, že pro
přístup k okénku výchozích nastavení tiskárny jsou tři cesty:

1. Přes pravé tlačítko na tiskárně - Předvolby tisku.
2. Ve vlastnostech tiskárny na kartě Obecné - Předvolby tisku.
3. Ve vlastnostech tiskárny na kartě Upřesnit - Výchozí vlastnosti.

Ač všechny tři cesty otevírají stejné okénko, jen při použití třetí z
uvedených cest se výchozí nastavení na server uloží.

Slávek