Zmena parametru tiskarny nasdilene pres SAMBU

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Středa Březen 19 14:49:56 CET 2008

Zdravím,

On Wed, Mar 19, 2008 at 01:34:06PM +0100, Slavek Banko wrote:

> Nedávno jsem řešil totéž a z dokumentace Samby jsem se dozvěděl, že pro
> přístup k okénku výchozích nastavení tiskárny jsou tři cesty:
>
> 1. Přes pravé tlačítko na tiskárně - Předvolby tisku.
> 2. Ve vlastnostech tiskárny na kartě Obecné - Předvolby tisku.
> 3. Ve vlastnostech tiskárny na kartě Upřesnit - Výchozí vlastnosti.
>
> Ač všechny tři cesty otevírají stejné okénko, jen při použití třetí z
> uvedených cest se výchozí nastavení na server uloží.

díky za rychlou reakci, nicméně díky ní jsem zjistil další
problém: na uvedené kartě "Upřesnit" jsem měl vše šedé, takže
nešlo zvolit "Výchozí vlastnosti...". Vyřešil jsem to pomocí

net rpc grant 'Domena\user' SePrintOperatorPrivilege

Nyní už vše funguje, jak má. Ještě jednou díky.

> Slávek

Zdraví
Honza Marek