RE: Problémy s Apache

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Březen 21 12:15:39 CET 2008

Problém byl s PHPMyAdminem, když jsem se přihlašoval, tak mně to zobrazilo
jakousi http stránku, i když jsem měl nastavenej url rewrite. Sice pak
stačilo znovu načíst tu stránku, ale prostě to nefungovalo. A zkoušel jsem
to ve Firefoxu.
Navíc loadbalancer nikdy nevyužiju a bez sanitizeru se taky obejdu, nepoběží
tam nic komerčního, co bych potřeboval vystavovat všude na světě...

-----Original Message-----
From: linux-bounces+mr.death=ipq.cz na linux.cz
[mailto:linux-bounces+mr.death=ipq.cz na linux.cz] On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Friday, March 21, 2008 11:47 AM

Byl byste tak hodný a byl konkrétní v tom jak prasil https odkazy? Používám
jej u dynamických webů bez problémů. Možná vám něco uniklo v konfiguráku,
pro MSIE se musí dělat nějaké obrkule u konfigurace https.

Pound ale nedělá úplně to samé co apache, je to navíc loadbalancer a http(s)

sanitizer - tedy požadavky, které jsou nějakým způsobem nestandardní, upraví

tak aby webserver nebyl zmaten či napaden.