Re: Problémy s Apache

Jan Houstek Jan na houstek.net
Pátek Březen 21 12:17:20 CET 2008

On Fri, 21 Mar 2008, Jaroslav Lukesh wrote:
> Kdybyste na to použil malý ale mocný prográmek pound co jsem vám tady už
> 2x doporučoval a co je přesně k tomu určený, tak byste tan konfigurák
> měl bez problémů a napoprvé. Nechápu proč ohýbáte apache, který k tomu
> primárně není určen.

Aniž bych měl něco proti pound, proč proboha cpete tazateli něco, co
něpotřebuje? Pokud jsem to dobře pochopil, jde mu o správnou konfiguraci
apache, ne o nasazení reverzní proxy. Na to, co potřebuje, apache/mod_ssl
primárně určen je. Dokonce lze pomocí apache/mod_ssl celkem úspěšně
realizovat i tu reverzní proxy ...

Stačilo to jednou navrhnout, tazatel to dokonce vyzkoušel, tak snad není
třeba pořád dokola místo odpovědi na položenou otázku posílat
příspěvky ve smyslu "kdybys nebyl debil a nasadil pound, už by to
dávnou fungovalo".

Prosím přečtěte si MetaFAQ.

-- HH