Can't connect to local MySQL server through socket

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Pátek Březen 21 15:22:23 CET 2008

DD,

zdravím konferenci, a prosím o radu s následujícím problémem. Na jednom
hostingovém serveru, který je v poslední době celkem hodně zatěžován,
mám problém s přístupem k MySQL. Standardní připojení webových aplikací
se koná skrz soket. Ovšem v občasných nárazech návštěvnosti je DB
vytížena tak, že PHP jen vrátí chybu:
Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (11)

Předem upozorním, že v cronu opravdu nemám žádný záškodný script který
by mě soketový soubor mazal. A vzhledem k chování (2x z 5ti pokusu to
vyjde) se mě ani nezdá že by si hrál na serveru nějaký hacker. Navíc
vše opravdu nasvědčuje že jde o problém vytížení, neb problém vzniká
právě při nárazovém vytížení serveru.

Tušíte někdo, co by se dalo nastavit aby tento problém nenastával,
napadlo mě, zda nejde o nějaké omezení v počtu otevření soketu nebo tak
něco, ale v sysctl sem nic nenašel. Také mě napadlo, zda by nepomohlo
přistupovat k serveru pomocí tcp/ip, ale abych jen nepřesunul problém
na jiné místo.

Díky za info

--
Ondřej Tůma

Unix-like system is the best operation system from the top of the world.
I'm lucky BSD and linux user. :) Use unix-like, be free. :)

www.blackmouse.biz  hash.webjet.cz   mcbig.webjet.cz  IM:mcbig na jabber.cz