Can't connect to local MySQL server through socket

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Březen 21 16:33:25 CET 2008

Ahoj,

On Fri, Mar 21, 2008 at 03:22:23PM +0100, Ondřej Tůma wrote:
> DD,
>
> zdravím konferenci, a prosím o radu s následujícím problémem. Na jednom
> hostingovém serveru, který je v poslední době celkem hodně zatěžován,
> mám problém s přístupem k MySQL. Standardní připojení webových aplikací
> se koná skrz soket. Ovšem v občasných nárazech návštěvnosti je DB
> vytížena tak, že PHP jen vrátí chybu:
> Can't connect to local MySQL server through socket '/tmp/mysql.sock' (11)

muzete se v tu dobu podivat kolik mate connections do mysql, nebo si je
rovnou nekde merte. Muzete zkusit najit vinika pres show processlist;
Memu mysql obcas ublizoval zaspamovany postfix.

Zvysit limit v my.cnf
max_connections         = 1000

-- Dalibor Straka